PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=631742}

Otchłań namiętności

Abismo de pasión
7,4 1 632
oceny
7,4 10 1 1632
Otchłań namiętności
powrót do forum serialu Otchłań namiętności

Doradźcie proszę, który serial wybrać. Jestem początkująca w telenowelach, mam za sobą tylko Otchłań namiętności, która bardzo mnie wciągnęła i chciałabym teraz pooglądać coś równie dobrego, czyli dobra muzyka, ładni ludzie i otoczenie, a przede wszystkim akcja, jak pod koniec Otchłani, typu szaleństwa Gabina :D itp. Proszę o opinie.

użytkownik usunięty
Gabino

Nie oglądałam "Kiedy się zakocham" ale "Ukryta miłość" dla mnie była BEZNADZIEJNA.. oglądnęłam kilka pierwszych odcinków i dałam sobie spokój.. później obejrzałam kilka odcinków ze środka i ostatni odcinek z ciekawości, ale nic a nic mnie nie wciągnęła ta telenowela. Nudy nudy nudy i zero chemii między głównymi bohaterami:/

użytkownik usunięty

Natomiast teraz zaczęłam oglądać TERESĘ i wciągnęło mnie baaardzo, więc może to sobie zobacz?

ocenił(a) serial na 10

Gdzie ogladasz ?

użytkownik usunięty
dropsik417

da ily mo ti on. hehe nie wiem czy można podawać nazwy innych serwisów dlatego tak napisałam ;)

ocenił(a) serial na 10

Dzieki wielkie :)

ocenił(a) serial na 10

Ogladam 4 odcinek i jestem poprostu ZACHWYCONA !!!!
Zadna telenowela nie wziela mnie az tak od samego poczatku <3

użytkownik usunięty
dropsik417

nie ma za co:) ja miałam tak samo hehehe :D

Gabino

"Kiedy się zakocham" wcześniej nie oglądałam, dopiero teraz nadrabiam, więc się nie wypowiem, ale "Ukryta miłość" mi się podobała, chociaż muszę przyznać, że był to raczej spokojny film, bez takich emocji jak w Otchłani :)

Camilla3

Dziękuję za opinie :) Póki co obejrzałam dwa pierwsze odcinki jednego i drugiego serialu i ciężko na tej podstawie się zdecydować. Widzę jednak, że jest sporo negatywów o Ukrytej miłości, a to że nudy i mało akcji, więc chyba się zdecyduję na Kiedy się zakocham, bo po Otchłani żaden spokojny film mnie nie porwie. :)