Moje to:
1. Poker face
2. Telephone
3. Paparazzi
4. Bad romance
5. Eh eh
1.LoveGame
2.Money honey
3.Just dance
4.Disco heaven
5.Summerboy
6.Retro dance freak
Eee długo tak wymieniać =)
Żadne, żygać mi się chce jak na nią patrzę. Mam nadzieję, że jej pseudo-kariera skończy się jak najszybciej.
Jedyne dobre piosenki Lady Gagi:
1.Paper Gangster
2.Eh, Eh (Nothing Else, I Can Say)
3.Love Game
reszta mi jakoś nie podchodzi
1. Monster, Dance In The Dark
2. Secend Time Around, Nothing On
3. So Happy I Could Die, Reloaded
4. Alejandro
5. Living On The Radio
6. Reszta ;)
1 Bad Kids
2 Speechless
3 Born this way
4 The Lady is a Tramp
5 Hair
6 Dance in the dark
7 Government Hooker
8 Scheiße
9 Heavy Metal Lover
10 So Happy I Could Die
1. Born This Way
2. Speechless
3. Hair
4. Monster
5. Paparazzi
6. So Happy I Could Die
7. Teeth
8. Brown Eyes
9. Scheiße
10. Heavy Metal Lover
Ale to i tak taki ranking trochę na siłę, bo prawie wszystkie są genialne.
Mi się podobają:
( podaje nie w kolejności)
Bad Romance
Alejandro
Poker Face
Judas
Telephone ( ft. Beyonce)
Marry the night
Lubię je. Wpadają w ucho :)
Czyli choćby So Happy I Could Die, Dance In The Dark, Hair, Brown Eyes, Scheisse(które Gaga chciała zrobić singlem, wytwórnia się nie zgodziła). I to takie kilka przykładów z brzegu, przeglądnij sobie jej dyskografię. Co prawda o ile się nie mylę SHICD i DITD są singlami ale kto, kto nie jest fanem Gagi, je słyszał?
Jeśli się nią ktoś bardzo interesuje, czyli fani, to pewnie znają, ale tacy jak ja lubią te piosenki Gagi, które wpadną w ucho :))
Ciężko mi wyłonić konkretną listę, ale jak już, to wyglądałaby mniej więcej tak:
1. Marry the Night
2. Dance in the Dark; Monster
3. Judas; You&I
4. Speechless; Again Again
5. Starstruck; Summerboy
6. Government Hooker; Fame
7. BoysBoysBoys; Electric Chapel
1 The edge of Glory
2 Poker Face
3 Alejandro
4 Born This Way
5 Boys Boys Boys
6 Paparazzi
7 Bad Romance
8 Judas
Ja lubię tą piosenkę ;-). Dobrze wpada w ucho, a zarazem dobrze bawi się przy niej na dyskotece^^
1. Marry the Night
2. Born This Way
3. Dance in the Dark
4. The Edge of Glory
5. Y&I
6. Fame
I dużo dużo więcej, a w zasadzie wszytkie! ;p
1.Applouse
2.Born this way
3.Dance in dark
4.Scheiße
5.Marry the night
6.Bad romance
7.Spechlees
8.Judas
9.Alejondro
10.Telephone
11.The edge of glory
12.You and I
13.Just dance
14.Eh eh
15.Love game
16.Poker face
17. Dance Night
Dużo dużo tego...
Just Dance (feat. Colby O'Donis)
LoveGame
Paparazzi
Poker Face
Eh, Eh (Nothing Else I Can Say)
Beautiful, Dirty, Rich
The Fame
Money Honey
Starkstruck (feat. Space Cowboy & Flo Rida)
Boys, Boys, Boys
Paper Gansta
I Like It Rough
Brown Eyes
Summer Boy
Disco Heaven
Again Again
Retro Dance Freak
Bad Romance
Alejandro
Monster
Speechless
Dance In The Dark
Telephone (feat. Beyonce)
So Happy I Could Die
Teeth
Marry The Night
Born This Way
Government Hooker
Judas
Americano
Hair
Scheiße
Bloody Mary
Black Jesus † Amen Fashion
Bad Kids
Fashion of His Love
Highway Unicorn (Road To Love)
Heavy Metal Lover
Electric Chapel
The Queen
Yoü and I
The Edge of Glory
Aura
MANiCURE
ARTPOP
Jewels & Drugs
Sex Dreams
Swine
I wanna be with you
Princess die